Розвиток і виховання тіла
Здоров'я людини — це запорука її активної життєдіяльності, самореалізації, розвитку власного творчого потенціалу. Тому одним із головних завдань є: формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров'я молодого покоління.
Ми навчимо малюка: особистій гігієні; дотриманню розпорядку дня; самостійному та корисному, харчуванню; безпечній поведінці. Забезпечимо активну рухову діяльність, проведення профілактичних та фізкультурно-оздоровчих заходів. І головне — подбаємо про емоційне здоров'я Вашої дитини.
Таким чином, сформовані в дітлахів початкові знання про зміцнення і збереження здоров'я, вміння убезпечити себе стануть регулятором їхньої поведінки у повсякденному житті.
Розвиток і виховання душі та тіла
Головна мета сучасної освіти полягає в тому, щоб виховати духовно зрілу особистість, для якої поняття добра, справедливості, совісті, милосердя, стали б власними ціннісними орієнтирами.
Тому заняття з розвитку дітей в даній сфері наша команда проводить, спираючить на такі основні завдання:
- формування симпатії і любові до себе, близьких та рідних;
- заохочення до проявів радості, задоволення при контактах з найріднішими людьми;
- залучення до ввічливого спілкування;
- формування елементарного почуття жалю і співчуття, навчання дітей розрізняти, що таке добре і що погано;
- забезпечення пізнпвального естетичного середовища;
- залучення дітей до сприймання краси навколишнього світу, творів мистецтва всіма органами чуття, розвиваючи та вдосконалюючи слух, нюх, зір, смак, дотик.
Мовленнєво-комунікативний розвиток
Комунікативно-мовленнєвий розвиток — важливий чинник розвитку особистості, її соціалізації. Залучення дітей дошкільного віку до комунікативно-мовленнєвої діяльності дозволить у сенситивний період їх розвитку забезпечити адекватне функціонування у соціумі, закладе підвалини соціального досвіду, що дасть можливість насолодитися власною мовленнєвою особистістю у дорослому віці.
Мовленнєво-комунікативний розвиток включає в себе:
- розуміння мовлення — створення позитивної атмосфери для комунікації, підведення дітей до розуміння узагальнювальних, просторових понять та часових відношень;
- спілкування — розвиток уміння ввічливо спілкуватися, використовуючи мовні та позамовні засоби і дотримуючи правил мовленнєвого етикету, заохочення до активного мовлення у різних мовленнєвих ситуаціях;
- лексика — збагачення словника дитини,
- фонетика — вправляння у вимові звуків, розвиток фонематичного слуху;
- граматична будова мовлення — формування вміння узгоджувати слова у роді, числі, та відмінку, правильно вживати відмінкові закінчення;
- розвиток мовлення — спонукання дітей до складання описових розповідей про іграшки, овочі, дії товаришів і т.д. за змістом сюжетних картинок та за уявою;
- розвиток діалогічного та монологічного мовлення.
Розвиток і виховання розуму
Метою розумового виховання є підвищення рівня загального розвитку дитини. У дошкільному віці дитина засвоює основи знань про навколишній світ, взаємини людей, про зовнішні якості, внутрішні, суттєві зв'язки предметів.
Головні завдання розумового виховання дошкільників такі:
- сенсорний розвиток (органів почуттів і сприйняття);
- розумова діяльність (оволодіння розумовими операціями, розвиток пізнавальних здібностей);
- становлення мови;
- виховання допитливості;
- формування системи знань про навколишнє середовище.
Всі вищевказані завдання взаємопов’язані. Їх специфіка визначається віковими можливостями дітей. Кожній віковій групі відповідає певний рівень умінь, знань, навичок, оволодіти якими дитина повинна до кінця року. Завдання розумового виховання досягаються в процесі щоденних занять. Це математика, малювання, фізкультура, трудова діяльність, ліплення, конструювання.
Художньо-естетичний розвиток
Важливим завданням сьогодення є становлення творчо активної особистості, здатної вносити прогресивні зміни в життя суспільства, здійснювати вибір, ставити й розв'язувати проблеми, бути винахідливими, мати творчу уяву.
Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-естетичної діяльності, яка включає зображувальну, музичну, театралізовану, художньо-мовну діяльність. Ці види діяльності виконують функцію позитивно-емоційного збагачення, викликають емоції радості, захоплення, натхнення, витісняють тривожність, напругу, почуття безпорадності.
Розвиток ігрових умінь та навичок
Розвиток ігрових умінь та навичок має безліч плюсів, наприклад, таких як:
- ігрова діяльність впливає на формування довільних психічних процесів: у грі починають розвиватися довільні увага і пам'ять;
- грова ситуація і дії в ній постійно впливають на розвиток розумової діяльності дошкільника;
- рольова гра має неабияке значення для розвитку уяви, яка розвивається, коли дитина вчиться заміщати предмети іншими предметами, бере на себе різні ролі;
- позитивно гра впливає на розвиток особистості дитини, оскільки через неї вона пізнає поведінку і взаємини дорослих людей, які стають зразком для її поведінки. У грі дитина набуває основних навичок спілкування, якостей необхідних для встановлення контактів з однолітками;
- гра є першою школою волі дитини. Саме у грі вона виявляє здатність добровільно, з власної ініціативи, підкорятися різноманітним вимогам;
- ігрова діяльність наділена найбільшими можливостями для формування дитячої спільності, у ній найповніше активізується суспільне життя дітей.
Розвиток виховання здібностей та творчості
Сучасні тенденції розвитку суспільства обумовлюють важливість виховання нового типу особистості – творчого та креативного, з високим рівнем духовності та культури. Відповідно, особливої важливості набуває виховання у підростаючого покоління спроможності творчо мислити, приймати нестандартні рішення, гнучко реагувати на зміни оточуючого середовища, творити нове і перспективне. Отже, розвитку творчих здібностей особистості варто приділяти особливу увагу ще на етапі дошкільної освіти. Ідея унікальності дитини, важливості розвитку її творчих здібностей, можливості вдосконалюватися та креативно розвиватися є основою формування її творчого потенціалу.
Наша команда пропонує розвиток творчості дитини:
- у мовленнєвій діяльності;
- у образотворчій діяльності;
- у пісенній діяльності;
- у танцювальній діяльності;
- у ігровій діяльності.